Thursday 18 May 2017

Pentingkah Vitamin E Kepada Kita??




Tahukah anda bahawa seorang dewasa perlukan dalam 400IU Vitamin E setiap hari??

Vitamin E banyak ditemukan pada makanan yang sangat mudah kita temukan sehari hari.
  • Minyak sayur
  • Sereal
  • Daging
  • Unggas
  • Telur
  • Buah-buahan
  • Sayuran
  • Minyak gandum
  • Brokoli
  • Bayam


Bagaimanakah caranya untuk mendapatkan keperluan Vitamin E sebanyak itu?? 

Anda perlu ambil lebih kurang 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam. Wahh banyaknya. Tak termakan rasanyakan.

Anda jangan susah hati atau pening kepala. Anda boleh mendapat cukup keperluan Vitamin E setiap hari hanya dengan mengambil sebiji Vitamin E dari Shaklee setiap hari. Mudah bukan?

Berikut disenaraikan antara manfaat yang boleh diperolehi daripada pengambilan Vitamin E secara konsisten:

♥ Penting untuk melindungi jantung dan paru-paru kita.

♥ Antipenuaan -- menjadikan anda tampak lebih muda kerana Vitamin E merupakan antioksidan yang sangat power untuk melawan semua radikal bebas dan ditambah pula lagi dengan kehadiran ekstrak biji anggur yang 20 x lebih power dari Vitamin C.

♥ Juga berfungsi untuk mengukuhkan sistem imun, dan berupaya melawan sel-sel kanser serta menghalang pertumbuhan tumor.

♥ Mempertingkatkan kemampuan reproduktif baik bagi lelaki atau wanita dan bagi lelaki jika diamalkan setiap hari dipercayai dapat mempertingkatkan lagi kualiti serta kiraan sperma.

♥ Dikenali juga sebagai "Vitamin Cinta" yang mampu memperbaiki hubungan intim suami dan isteri. Lebih bagus jika diamalkan bersama Alfalfa Complex.

♥ Untuk kecantikan kulit di mana dapat memudarkan parut, stretchmark dan lain-lain. Pengambilan bersama B Complex, Sustained Release Vita C Plus dan ESP dapat memberikan anda kulit wajah yang cerah, licin dan bebas cela jika diamalkan secara konsisten.

♥ Bantu merendahkan paras kolesterol, mengurangkan tekanan darah, membantu pembekuan darah yang normal dan memberi manfaat pada saraf.

♥ Juga dikatakan dapat mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).

Adakah anda sudah dapatkan keperluan Vitamin E setiap hari? Jangan ambil mudah tentang keperluan vitamin E ini lebih-lebih lagi untuk mendapatkan jantung yang lebih sihat.

Risau sangat kerana dengan rutin seharian kita dimana, pengambilan makanan tidak seimbang setiap hari, sentiasa dalam keadaan mengejar masa dan tertekan, kita boleh diserang penyakit jantung dan macam2 lagi penyakit lain di usia yang muda. Ketahuilah bahawa penyakit jantung adalah PEMBUNUH NO 1 di dunia dan boleh menyerang bila-bila masa sahaja tak kira usia.

Berminat untuk mendapatkan sebotol Vita E Complex? Jangan risau, harga yang sangat mampu milik dan sebotol Vita E Complex dengan 120 softgels Vitamin E ini boleh diambil sehingga 4 bulan bagi seorang pengguna. Sangat jimat dan berbaloi bukan?

Jadi apa tunggu lagi..dapatkan dengan HARGA ISTIMEWA.

Hubungi saya Atikah melalui: pm/whatsapp 012-2280021
Sahabat Nutrisi Anda

No comments:

Post a Comment