Friday 29 July 2016

ESP Bantu Hilangkan Parut


Bila tengok cermin, 'Eiiiii.... banyak betul parut jerawat kat muka.'..sampai diri sendiri pun tak sanggup nak tengok wajah sendiri kan! Apatah lagi nak berhadapan dengan orang lain di tempat kerja.

Ramai yang menghubungi Atie bertanyakan tentang masalah kesan parut jerawat dan kulit yang kering serta kusam. Dah cuba macam-macam produk tenyeh kat muka tapi tetap tak membuahkan hasil. 
Jangan risau, Atie tahu camne perasaan anda, sebab Atie sendiri pernah alami masalah sedemikian..Hehe..

Tahukah anda sebenarnya KECANTIKAN DALAMAN MEMBENTUK KECANTIKAN LUARAN?? Tubuh anda sebenarnya kekurangan vitamin tertentu yang mengakibatkan kulit wajah anda jadi tidak bermaya, jerawat tumbuh merata, berminyak, kering, kusam dan macam-macam lagi.
           

Parut jerawat dan parut lain terjadi adalah disebabkan oleh sel-sel mati yang tidak dapat diganti dengan sel baru yang lebih baik..Cara untuk dapatkan sel-sel baru yang lebih baik adalah dengan pengambilan PROTEIN..

Apa itu Protein ?? 

- Protein merupakan blok binaan badan manusia, penting untuk penyelenggaraan tisu badan termasuk pertumbuhan tisu baru dan pembaikpulihan tisu yang telah rosak.

- Protein dalam badan manusia terhasil menggunakan protein yang dimakan dari diet harian dan perlu sentiasa diganti.

- Kanak-kanak memerlukan protein untuk pertumbuhan dan perkembangan tisu protein dalam tubuh.

- Protein merupakan sumber utama tenaga.

- Protein terlibat dalam penghasilan hormon dalam badan manusia.

- Protein diperlukan untuk menghasilkan enzim untuk mempertingkatkan kadar tindak balas kimia dalam badan.

- Protein sebagai agen pengangkutan dan penyimpanan molekul dalam badan manusia.

- Protein menghasilkan antibodi yang menghalang jangkitan penyakit (sistem imun).

Mungkin ada yang tertanya-tanya bolehkan ESP Shaklee menghilangkan parut?

ESP adalah makanan utama dalam program pemakanan Shaklee kerana sel badan kita terbina daripada protein. Oleh itu, penting untuk kita mengambil makanan dengan protein lengkap untuk memastikan kelangsungan fungsi badan yang optimum. Tidak hairanlah kebanyakan set yang disarankan oleh Shaklee rata-rata mengandungi ESP.

ESP Shaklee adalah sumber protein yang bertindak membaiki semula struktur kulit dengan menyingkirkan sel-sel lama dan menggantikannya dengan membina sel-sel kulit baru. Ini menjadikan badan kita lebih sihat bagi membantu penyerapan vitamin secara optima..

Dengan terhasilnya sel-sel baru yang sihat juga dapat membantu menghilangkan kesan-kesan jerawat yang hitam. Ini akan menjadikan kulit anda kelihatan lebih cerah dan berseri.

Jangan pernah SERIK dengan masalah kulit yang kita hadapi, cari jalan penyelesaian..InsyaAllah! kalau kita jumpa dermatologist pun, memang mereka akan berikan kita suplemen untuk kulit. Masalah yang sebenarnya cuma badan kita kekurangan nutrisi! Bukan semua orang mempunyai ketahanan badan yang sama, sebab itulah pentingnya pengambilan suplemen. 

So sesiapa yang ada masalah parut jerawat yang berlubang tu jangan malu untuk hubungi Atie.. InsyaAllah Atie akan bantu anda untuk dapatkan kulit yang halus mulus bebas parut.


Atikah
012-2280021
Sahabat Nutrisi Anda
SID : 1120988

1 comment:

  1. Slot machine games - Jtm Hub
    Slot machine games · The most 남원 출장샵 common type of slot machines in Las Vegas · 3x5 videos · The 경상북도 출장마사지 most common type of slot machine games 구미 출장샵 in Las Vegas · 3x5 광명 출장안마 videos · 5x5 통영 출장샵

    ReplyDelete